Žádáme vás, abyste vědomě a osobně podepsali přepravní list a také zkontrolovali množství a technický stav zásilky. Převzetí zásilky od kurýra bez výhrad a následné nahlášení poškození může vést k zamítnutí reklamace pojišťovnou a být důvodem k odmítnutí vyplacení náhrady.

Pokud je nutné vyplnit škodní protokol, prosíme o jeho osobní vyplnění, nikoli přenechání této činnosti kurýrovi. Škodní protokol najdete v závislosti na společnosti, která doručuje zásilku:

- Geis – kurýr má protokol u sebe a je jeho povinností jej sepsat společně se zákazníkem

- DPD v elektronické podobě dostupné na odkazu škodní protokol DPD

- Inpost v elektronické podobě dostupné na odkazu škodní protokol Inpost

V případě poškození žádáme o:

1. Pořízení fotografií poškození

2. Vyplnění škodního protokolu

3. Nahlášení této skutečnosti společnosti lodziarz.pl spolu s odesláním uvedených dokumentů na adresu biuro@lodziarz.pl

Reklamaci u kurýrní společnosti podává firma lodziarz.pl na základě oznámení zákazníka a řádně vyplněného škodního protokolu.

Reklamace týkající se kvality nebo množství zboží je třeba podat do 3 dnů od převzetí zásilky.

Všechny zásilky v našem skladu jsou baleny pod dohledem kamer.

Záznam z kontroly balení uchováváme po dobu 7 dnů!