Žádáme vás, abyste vědomě a osobně podepsali přepravní list a také zkontrolovali množství a technický stav zásilky. Převzetí zásilky od kurýra bez výhrad a následné nahlášení poškození může vést k zamítnutí reklamace pojišťovnou a být důvodem k odmítnutí vyplacení náhrady.
Pokud je nutné vyplnit škodní protokol, prosíme o jeho osobní vyplnění, nikoli přenechání této činnosti kurýrovi. Škodní protokol najdete v závislosti na společnosti, která doručuje zásilku:
- Geis – kurýr má protokol u sebe a je jeho povinností jej sepsat společně se zákazníkem
- DPD v elektronické podobě dostupné na odkazu škodní protokol DPD
- Inpost v elektronické podobě dostupné na odkazu škodní protokol Inpost
V případě poškození žádáme o:
1. Pořízení fotografií poškození
2. Vyplnění škodního protokolu
3. Nahlášení této skutečnosti společnosti lodziarz.pl spolu s odesláním uvedených dokumentů na adresu biuro@lodziarz.pl
Reklamaci u kurýrní společnosti podává firma lodziarz.pl na základě oznámení zákazníka a řádně vyplněného škodního protokolu.
Reklamace týkající se kvality nebo množství zboží je třeba podat do 3 dnů od převzetí zásilky.
Všechny zásilky v našem skladu jsou baleny pod dohledem kamer.