OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRODEJE PROSTŘEDNICTVÍM PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB ELEKTRONICKOU CESTOU

Tento dokument stanoví pravidla nákupu v internetovém obchodě provozovaném Prodávajícím na adrese www.bubbleshop.pl.

Kontakt na prodávajícího:
tel. 884 85 85 85, 731 775 961, 505 843 855, 514 748 800
e-mail: zamowienia@bubbleshop.pl

§1 Obecná ustanovení

  1. Internetový obchod Bubbleshop fungující na adrese www.bubbleshop.pl je provozován firmou Lodziarz.pl Charubin komanditní společnost, zapsanou u Okresního soudu v Białymstoku, Hospodářské oddělení, do Národního soudního rejstříku – rejstřík podnikatelů pod číslem KRS 0000571246. Společnost je registrována pod číslem NIP: 542-323-40-96, Regon: 200816988. Sídlo společnosti se nachází v Zastocze, Zastocze 78, PSČ 19-111 Krypno Kościelne.
  2. Kontakt s prodávajícím je možný prostřednictvím:
  • Telefonu: 884 85 85 85, 731 775 961, 505 843 855, 514 748 800
  • E-mailu: zamowienia@bubbleshop.pl

Internetový obchod Bubbleshop prodává zboží velkoobchodně i maloobchodně prostřednictvím internetu.

Pro zadání objednávky v internetovém obchodě je nutné se seznámit s těmito Obchodními podmínkami a při zadávání objednávky je přijmout.

§2 Definice

  1. Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky. V rozsahu služeb poskytovaných elektronickou cestou jsou obchodními podmínkami ve smyslu § 1751 a násl. občanského zákoníku.
  2. Internetový obchod Bubbleshop – internetová služba dostupná na adrese www.bubbleshop.pl, prostřednictvím které může Kupující zakoupit Zboží.
  3. Prodávající – Lodziarz.pl Charubin komanditní společnost
  4. Kupující (Zákazník) – fyzická osoba, která dovršila alespoň 13 let věku, jakož i právnická osoba a organizační složka bez právní subjektivity, které zvláštní předpisy přiznávají právní způsobilost, která činí nebo zamýšlí učinit Objednávku nebo využívá jiné služby Internetového obchodu. Osoby mladší 18 let mohou používat Internetový obchod pouze se souhlasem zákonného zástupce.
  5. Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem uzavírá smlouvu, která nesouvisí přímo s její podnikatelskou nebo samostatně výdělečnou činností (ve smyslu § 419 občanského zákoníku).
  6. Kupní smlouva – kupní smlouva ve smyslu občanského zákoníku. V případě, že zákazník je spotřebitelem, na kupní smlouvu se rovněž vztahují ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  7. Zboží (Produkt) – movitá věc nabízená v Internetovém obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy.
  8. Podání objednávky – právní úkon zákazníka, který jednoznačně určuje druh a množství produktů, směřující přímo k uzavření kupní smlouvy na dálku prostřednictvím Internetového obchodu.

§3 Ceny zboží

  1. Všechny ceny uvedené na stránkách www.bubbleshop.pl jsou ceny BRUTTO (včetně DPH).
  2. Všechny ceny zboží jsou uvedeny v polských zlotých (PLN).
  3. Cena uvedená u každého produktu je závazná v okamžiku zadání objednávky zákazníkem.
  4. Obchod si vyhrazuje právo měnit ceny zboží v nabídce, zavádět nové produkty, provádět a rušit akční nabídky nebo v nich provádět změny. Toto právo nemá vliv na ceny zboží v objednávkách učiněných před datem účinnosti změny ceny, podmínek akčních nabídek nebo výprodejů.
  5. Uvedené ceny nezahrnují náklady na dopravu.

§4 Zadání objednávky

  1. Zadání objednávky zákazníkem je považováno za nabídku na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím. Zadáním objednávky vzniká povinnost platby.
  2. Objednávky lze zadávat prostřednictvím internetové stránky.
  3. Objednávky prostřednictvím internetové stránky lze zadávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
    1. Objednávka je platná, pokud kupující správně vyplní objednávkový formulář, uvede správné kontaktní údaje (včetně e-mailu a telefonního čísla), zvolí způsob platby a doručení a potvrdí svůj úmysl objednat. Při volbě doručení kurýrem je nutné uvést přesnou adresu doručení.
    2. V případě registrace v internetovém obchodě probíhá objednání po přihlášení, přidání zboží do košíku a následném postupu podle bodu 3a.
    3. Pokud zákazník neprovede registraci, je podmínkou objednání přidání zboží do košíku, vyplnění všech požadovaných údajů ve formuláři a další úkony podle pokynů zobrazených zákazníkovi.
  4. Po úspěšném zadání objednávky obdrží zákazník automatickou odpověď potvrzující přijetí objednávky.
  5. V případě neúplných údajů si prodávající vyhrazuje právo telefonicky ověřit objednávku. Pokud nebude možný kontakt se zákazníkem, prodávající má právo objednávku zrušit.
  6. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení přijetí objednávky prodávajícím.
  7. V případě, že zboží není k dispozici, prodávající o tom informuje zákazníka před realizací objednávky; zákazník má právo do 30 dnů odstoupit od celé objednávky, odstoupit pouze od části, nebo souhlasit s náhradou za obdobné zboží.
  8. Zákazník souhlasí s vystavováním a zasíláním daňových dokladů v elektronické podobě na jím uvedený e-mail. Tento souhlas opravňuje prodávajícího vystavit a zasílat i faktury v elektronické podobě dle příslušné legislativy. V případě nesouhlasu je prodávající povinen vystavit fakturu v papírové podobě.

§5 Náklady a termín doručení

  1. Doručení zboží je omezeno na území Polské republiky a je realizováno na adresu uvedenou zákazníkem při zadání objednávky.
  2. Doručení objednaného zboží probíhá prostřednictvím kurýrní společnosti.
  3. Doba vyřízení objednávky je vždy sjednávána individuálně se zákazníkem.
  4. Informace o nákladech na doručení jsou uvedeny na stránkách internetového obchodu.
  5. Termín doručení a realizace objednávky se počítá v pracovních dnech.
  6. Výše uvedené termíny se nevztahují na zboží vyráběné nebo dovážené na zvláštní objednávku zákazníka, stejně jako na zboží, které prodávající nemá skladem v době zadání objednávky. O těchto okolnostech bude zákazník informován a obě strany se dohodnou na termínu a místě převzetí nebo doručení.
  7. V případě komplikací s realizací objednávky se může doba doručení prodloužit, za což prodávající nenese odpovědnost.

8.     Souhlas se zasíláním faktur v elektronické podobě je roven zřeknutí se papírových faktur. Přijetí faktur v elektronické podobě však nevylučuje právo obchodu vystavit a doručit papírovou fakturu. V případě nesouhlasu vyjádřeného písemně nebo e-mailem obdrží zákazník papírovou fakturu na určenou adresu.

  1. Obchod vystavuje a zpřístupňuje faktury v elektronické podobě způsobem zajišťujícím jejich pravost a integritu. Každá elektronická faktura bude zákazníkovi zpřístupněna prostřednictvím klientského administrativního panelu.
  2. Náklady na vydání a převzetí zboží objednaného zákazníkem hradí zákazník.
  3. Okamžikem předání zboží dopravci nebo osobně zákazníkovi (v případě osobního odběru) přechází na zákazníka výhody a rizika spojená s věcí a nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození.
  4. Po převzetí zásilky je zákazník povinen zkontrolovat její stav. V případě zjištění poškození nebo jiných výhrad při převzetí zboží je nutné v přítomnosti dopravce sepsat protokol o závadách, přesně uvést množství a druh zboží a popsat poškození dle postupu daného dopravce.
  5. Prodávající nenese odpovědnost za jednání dopravce.
  6. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé z nesprávných údajů zadaných zákazníkem při objednávce, způsobené chybně zadanými kontaktními údaji nebo adresou doručení.
  7. Předpokládá se, že osoba přebírající zboží jménem zákazníka je oprávněna zboží převzít a podepsat dodací dokumenty a provádět další související úkony.
  8. V případě, že zákazník jednorázově neodebere objednané zboží (při doručení dopravcem nebo nevyzvednutí do 7 dní od oznámení o připravenosti k odběru), má prodávající právo okamžitě odstoupit od smlouvy. Zákazník je povinen uhradit náklady vzniklé prodávajícímu v souvislosti s nevyzvednutím zboží.

§6 Platby

  1. Při zadávání objednávky si zákazník vybere jeden z nabízených způsobů platby označením možnosti a následným kliknutím na tlačítko „další“.
  2. Platba za objednané zboží při volbě doručení kurýrem může být provedena na dobírku (při převzetí zboží) nebo převodem (záloha) na účet obchodu č. 65 1020 1332 0000 1102 0869 0176 u PKO BP S.A.
  3. Platba za objednané zboží při osobním odběru se hradí v hotovosti při převzetí.

    4. Ke každému prodanému zboží vystavujeme fakturu nebo účtenku.
  • POPATEK SUP

    1. Od 1. ledna 2024 platí nový poplatek SUP – Single Use Plastic – tzv. spotřebitelský poplatek za produkty

      na jedno použití z plastů.Od 1. ledna 2024  bude tento poplatek vybírán od

      KONEČNÉHO UŽIVATELE, který kupuje produktyuvedené v příloze 6 zákona ze dne 14.04.2023 o

      změně zákona o poplatku za produkty, zahrnující

      obaly na jedno použití z plastů.

    Níže je výše spotřebitelského poplatku za každý KUS obalu na jedno použití:

    • 0,20 PLN netto – kelímky na nápoje, víčka na nápoje

    • 0,25 PLN netto – nádoby na potraviny obsahující plast

    1. Pokud nakupujete plastové výrobky pro vlastní potřebu a jste KONEČNÝM UŽIVATELEM, při zadání

      objednávky přidejte položku

    •  4077SUP POPL. KELÍMEK

    • 4078SUP POPL. KRABIČKA

    do košíku a vyberte odpovídající množství poplatků za každý KUS obalu na jedno použití

    1. Konečný uživatel – rozumí se tím subjekt, který kupuje jednorázové plastové výrobky, jednorázové plastové obaly nebo nápoje či potraviny v jednorázových plastových obalech pro vlastní potřebu, bez dalšího prodeje.



    Spotřebitelský poplatek by měl být připočítán ke každému prodeji fyzické osobě – nakupující na PARAGON.

    TATO INFORMACE SE TÝKÁ OSOB, KTERÉ JSOU KONEČNÝM UŽIVATELEM.

    POKUD NAKUPUJETE OBALY NA FAKTURU – MUSÍTE VYBRAT POPLATEK OD KONEČNÉHO UŽIVATELE – NAPŘ. OD ZÁKAZNÍKŮ, KTEŘÍ U VÁS KUPUJÍ KÁVU, JÍDLO S SEBOU.

    KONEČNÉHO UŽIVATELE – NAPŘ. OD ZÁKAZNÍKŮ, KTEŘÍ U VÁS KUPUJÍ KÁVU, JÍDLO S SEBOU.

§7 Odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník, který je spotřebitelem a uzavřel smlouvu s prodávajícím na dálku, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy podáním prohlášení o odstoupení prodávajícímu. Prohlášení může být učiněno na formuláři, jehož vzor je přílohou č. 2 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů. Pro zachování lhůty stačí odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
  2. Prohlášení o odstoupení od smlouvy by mělo být zasláno na adresu: Zastocze 78, 19-111 Krypno Kościelne.
    1. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
    2. Spotřebitel je povinen vrátit zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, pokud prodávající nenabídl, že zboží vyzvedne sám. Zboží by mělo být zasláno na adresu sídla prodávajícího. Pro dodržení lhůty stačí zaslání zboží před jejím uplynutím.
    3. Vrácené zboží by mělo být v neporušeném a nepoužitém stavu. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
    4. Prodávající vrátí spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy, veškeré platby včetně nákladů na doručení. Pokud si spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím, prodávající není povinen vrátit dodatečné náklady s tím spojené.
    5. Pokud prodávající nenabídl, že zboží vyzvedne od zákazníka sám, může se zadržením vrácení platby počkat do převzetí zboží nebo předložení dokladu o jeho odeslání, podle toho, co nastane dříve.
    6. Pokud zákazník platil převodem, vrácení platby proběhne na účet, ze kterého byla platba provedena, pokud zákazník ve svém prohlášení neuvede jiný účet. V případě platby při převzetí zboží by měl zákazník vždy uvést účet, na který mají být peníze vráceny.
  3. V případě využití práva na odstoupení od smlouvy nese přímé náklady na vrácení zboží zákazník. U zboží, které nelze vrátit běžnou poštou, by se měl zákazník obrátit na prodávajícího kvůli zjištění nákladů na vrácení.
  4. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nevzniká spotřebiteli v těchto případech:
    1. o poskytování služeb, pokud podnikatel splnil službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl předem informován, že po splnění služby ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
    2. kdy cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které nemůže podnikatel ovlivnit, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    3. kdy je předmětem plnění věc vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo přizpůsobená jeho individuálním potřebám;
    4. kdy je předmětem plnění věc rychle podléhající zkáze nebo s krátkou dobou spotřeby;
    5. kdy je předmětem plnění věc dodaná v zapečetěném obalu, kterou nelze po otevření vrátit z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po doručení;
    6. kdy jsou předmětem plnění věci, které se po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně smísí s jinými věcmi.

§8 Reklamační řád

  1. Doporučujeme před převzetím zásilky od kurýra zkontrolovat, zda obal zásilky nebyl během přepravy poškozen. Zvláštní pozornost věnujte stavu pásek nebo plomb připevněných na zásilce a zkontrolujte obsah zásilky v přítomnosti kurýra. Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozen, je nutné ihned sepsat protokol o škodě a kontaktovat prodávajícího za účelem zahájení reklamačního řízení. Protokol o škodě vyhotovený při doručení v přítomnosti kurýra je nezbytnou podmínkou dalšího postupu reklamace.
  2. Obchod poskytuje záruku na kvalitu prodávaného zboží (aktuální datum spotřeby a certifikáty kvality).
  3. Pokud je spotřební zboží v rozporu se smlouvou, kupující může požadovat jeho uvedení do souladu se smlouvou bezplatnou opravou nebo výměnou za nové, pokud není oprava nebo výměna možná nebo by vyžadovala nepřiměřené náklady. Při posuzování nepřiměřenosti nákladů se bere v úvahu hodnota zboží v souladu se smlouvou a povaha a stupeň zjištěné nesouladnosti a také nepříjemnosti, které by jiný způsob uspokojení způsobil kupujícímu.
  4. V případě rozporu zboží se smlouvou je reklamované zboží spolu s písemným popisem nesouladnosti a očekáváním způsobu vyřízení závazků třeba zaslat na náklady prodávajícího (právní základ – zákon ze dne 27. července 2002 o zvláštních podmínkách prodeje spotřebního zboží a změně občanského zákoníku a zákon ze dne 2. července 2000 o ochraně některých práv spotřebitelů a o odpovědnosti za škodu způsobenou vadným výrobkem).
  5. Pokud prodávající, který obdržel od kupujícího žádost dle odst. 1, nevyjádří se k této žádosti do 14 dnů, má se za to, že ji uznal za oprávněnou.
  6. Po kladném vyřízení reklamace zašle prodávající opravené nebo vyměněné zboží, případně vrátí hodnotu plnění kupujícího, zákazníkovi na vlastní náklady.
  7. Reklamace je třeba zasílat na adresu: Zastocze 78, 19-111 Krypno Kościelne. Reklamace je možné uplatnit také e-mailem na adresu zamowienia@bubbleshop.pl. Ve stížnosti je třeba uvést, kdo ji podává, jakého zboží se týká, kdy bylo zboží zakoupeno a jaká je závada.

§9 Zásady ochrany osobních údajů a soukromí

  1. Při zadávání objednávky dává kupující souhlas se zařazením osobních údajů do databáze internetového obchodu prodávajícího za účelem jejich zpracování v souvislosti s realizací objednávky. V případě udělení souhlasu má kupující právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu a požadovat jejich odstranění.
  2. Kupující může využít možnost zapamatování jeho údajů systémem pro usnadnění zadávání další objednávky. Za tímto účelem by měl kupující zadat přihlašovací jméno a heslo potřebné pro přístup ke svému účtu. Heslo zákazníka není prodávajícímu známo a zákazník je povinen jej uchovávat v tajnosti a chránit před přístupem neoprávněných osob.
  3. Správcem databází osobních údajů poskytnutých zákazníky internetového obchodu v souvislosti s nákupy je prodávající.
  4. Osobní údaje jsou využívány za účelem realizace kupních smluv a mohou být předány subjektům odpovědným za doručení zakoupeného zboží zákazníkovi. Zákazníci mají právo na přístup ke svým údajům a jejich opravu. Poskytnutí údajů je dobrovolné.

§10 Závěrečná ustanovení

  1. V záležitostech neupravených tímto řádem se použijí ustanovení platného práva, zejména občanského zákoníku, a v případě, že zákazník je spotřebitelem ve smyslu § 221 občanského zákoníku, se na zásady prodeje vztahují i ustanovení zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
  2. Spory vyplývající z používání tohoto řádu a v souvislosti s plněním uzavřených smluv mezi Obchodem a Zákazníky budou řešeny soudem určeným na základě všeobecně platných právních předpisů.
  3. Kupující, který je spotřebitelem, má možnost využít mimosoudního řešení reklamací a uplatnění nároků před Stálým rozhodčím spotřebitelským soudem při Krajském inspektorátu České obchodní inspekce v Białystoku (ul. Żelazna 9, lok. 1U, 15-297 Białystok, tel. 857428052). Informace o způsobu přístupu k uvedenému řízení a postupu řešení sporů jsou dostupné na: www.uokik.gov.pl, v záložce „Řešení spotřebitelských sporů“.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo provádět změny tohoto řádu s tím, že na smlouvy uzavřené před změnou řádu se vztahuje verze řádu platná v době podání objednávky zákazníkem.
  5. Informace uvedené na stránkách Internetového obchodu nejsou nabídkou ve smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvou k jednání.
  6. Pro zadávání objednávek v Internetovém obchodě je nutný počítač vybavený minimálně: internetovým prohlížečem (Internet Explorer 7+, Mozilla Firefox 20+, Google Chrome 30+).
  7. Datum zveřejnění řádu 17.08.2022